Monday, June 1, 2009

As Time Goes By 之有口难言的日子

时间真系过得好快,到日本已经整整2个月啦!唔系zham下眼就过, 系口哑哑咁过, 哈哈...
虽然来日本之前系大学有学过几个月日文,都已经全部'晒lang'.
原来有口难言系好像变返小路仔,好像o岩o岩学讲嘢咁,仲有好多事都无能为力...无奈.
不过嚟段日子系好快乐ge, 真系要多的身边ge朋友帮忙.
仲有识咗好多来自唔同国家ge同胞, 有D连佢地国家ge名都唔知点读,哈...
初初到嚟度读书仲以为無机会讲英文,点知日日讲英文仲多过讲日文因为识ge都系外国人,
不过我ge班上有2个日文唔错ge欧洲人.只前忘记提到,我依家的grammar and reading class只有3个人, 就系我同埋個2个欧洲人, 所以必须加倍努力追上佢地ge脚步.
外国人更系唔只我地3个人, 仲有好多人.只不过之前考试后分去唔同ge班.

比起2个月前,依家已经习惯了日文speaking环境, 如果佢地讲嘢慢地,大概都会明白讲么.
不过,有时都会听错,哈.就系几日前, 买嘢时,個cashier问我要唔要胶袋, 由于個位cashier讲得太快,我只听到'Fukuro'(胶袋日文读法)同埋ka? 我就以为佢问我要唔要胶袋, 我答"hai".点知,佢收返个胶袋, 同另位客人计数.咁我就费时再问個cashier攞啦,塞晒地菜入我Bag度.
真搞笑,好彩个Bag够大,哈....
目前为止, 無么complaint. 只系有时,手续太多啦, gas费,水费,电费,电话费好贵啊! 同时,好多嘢都很方便, 好有效率, D人好有礼貌,环境好好, 晚上行路都没咁惊(比起M'SIA).
To be continued...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...